
Φιλοξενία
Οι παρεχόμενες υπηρεσίες και τα προσφερόμενα συστήματα ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες προδιαγραφές λειτουργίας των επιχειρήσεων Φιλοξενίας και ικανοποιούν αποτελεσματικά τις απαιτήσεις των καταναλωτών, όπως:
-
μεγιστοποίηση απόδοσης και κέρδους
-
Έλεγχος LTV (Life-Time-Value) Αξίας Πελάτη
-
υψηλή πληρότητα και RevPAR (Έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο)
-
ανταγωνιστική ADR (Μέση ημερήσια τιμή)
-
αποτελεσματική λειτουργία και ολιστική υποστήριξη της Επιχείρησής σας
-
αποτελεσματική Διαχείριση 3ων Καναλιών προώθησης και συνεργασίας
-
online Διαχείριση του Brand
-
αποδοτική Διαχείριση του HouseKeeping
-
λειτουργία βάσει best-practise Προτύπων και Ασφάλειας
-
αποτελεσματική λειτουργία των εργασιών:
-
Προκαταβολικών & Οριστικών Κρατήσεων (Reservation & Booking)
-
Ολιστικής εξυπηρέτησης και παρακολούθησης του Πελάτη (guest's Follow-up)
-
Τιμολογήσεων (Invoicing)
-
Πληρωμών (Paying)
-
Εισπράξεων (Collecting)
-
-
ευέλικτη διαχείριση εργασίας και mobility
-
χρήσιμα αναλυτικά στοιχεία που παρέχουν σαφήνεια σχετικά με το κόστος και τα οφέλη.