top of page
Φιλοξενία
Οι παρεχόμενες υπηρεσίες και τα προσφερόμενα συστήματα ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες προδιαγραφές λειτουργίας των επιχειρήσεων Φιλοξενίας και ικανοποιούν αποτελεσματικά τις απαιτήσεις των καταναλωτών, όπως:
  • μεγιστοποίηση απόδοσης και κέρδους

  • Έλεγχος LTV (Life-Time-Value) Αξίας Πελάτη

  • υψηλή πληρότητα και RevPAR (Έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο)

  • ανταγωνιστική ADR (Μέση ημερήσια τιμή)

  • αποτελεσματική λειτουργία και ολιστική υποστήριξη της Επιχείρησής σας

  • αποτελεσματική Διαχείριση 3ων Καναλιών προώθησης και συνεργασίας

  • online Διαχείριση του Brand

  • αποδοτική Διαχείριση του HouseKeeping

  • λειτουργία βάσει best-practise Προτύπων και Ασφάλειας

  • αποτελεσματική λειτουργία των εργασιών: 

    • Προκαταβολικών & Οριστικών Κρατήσεων (Reservation & Booking)

    • Ολιστικής εξυπηρέτησης και παρακολούθησης του Πελάτη (guest's Follow-up)

    • Τιμολογήσεων (Invoicing)

    • Πληρωμών (Paying)

    • Εισπράξεων (Collecting)

  • ευέλικτη διαχείριση εργασίας και mobility

  • χρήσιμα αναλυτικά στοιχεία που παρέχουν σαφήνεια σχετικά με το κόστος και τα οφέλη.

                © 2025 by iCODEX Informatics & Business Consulting

bottom of page